Drømmer du om å jobbe med klatring? Om å skape et topp moderne klatresenter med fokus på bevegelsesglede og mestring, der alle kan ha det moro uavhengig av fysiske forutsetninger? Om å skape et sosialt samlingssted for alle som liker klatring? Da er jobben som senterleder på Kristiansund Klatresenter noe for deg!
Daglig leder - Kristiansund Klatresenter
Hovedoppgaver:
- Ansvar for daglig drift, herunder regnskapsføring og økonomi
- Utadrettet arbeid mot sponsorer/ bedrifter mm for å sikre inntjening.
- Kundeservice
- Personalansvar for øvrige ansatte, sette opp vaktlister
- Innkjøp klatrebutikk og kafé
- Være klubbens kontaktperson opp mot eksterne organisasjoner og bedrifter (bygningseier, sponsorer, NKF, Olympiatoppen, NIF, Møre og Romsdal fylkeskommune og Kristiansund kommune)
- Ansvar for at rutine for vedlikehold av utstyr overholdes, samarbeide med klubbens HMS-ansvarlig
- Organisering og drift av klubbens klatregrupper
- Ansvarlig for organisering og gjennomføring av regionsamling, lokale konkurranser og nasjonale konkurranser i samarbeid med aktuelle samarbeidspartnere
- Koordinere påmelding til konkurranser og samlinger utenfor egen klubb
- Samarbeide med klubbens kursansvarlig om kompetanseutvikling i klubben
- Enkel vedlikehold og renhold
- Aktivt jobbe for å fremme klatresporten regionalt og nasjonalt
Daglig leder rapporterer til Kristiansund Fjellklubbs styre. Den som ansettes kan være med på å påvirke stillingens innhold i samarbeid med styret. Dette er en nyopprettet stilling, og det vil være stor mulighet til å forme egen arbeidsdag. En viktig del av stillingen vil være å sikre klubben stabile inntektskilder og fortsatt medlemsvekst.
Kvalifikasjoner og egenskaper:
Vi søker en person som er ryddig og strukturert, fleksibel, serviceinnstilt og har høy sosial kompetanse. Relevant erfaring ift arbeidsoppgavene er en fordel, men viktigst er vilje og evne til å lære, og du vil ha et sterkt team i ryggen i oppstarten. Det er en fordel om søker klatrer selv. Det stilles høye krav til servicenivå overfor brukere, eiere og arrangører, og personlige egenskaper og egnethet vil derfor bli vektlagt.
Vi søker deg med:
- Administrativ erfaring
- Økonomikunnskap
- God serviceinnstilling og samarbeidsevne
- Evne til å arbeide selvstendig og strukturert
- Allsidig kunnskap og erfaring med klatring
- Evne til å kommunisere godt på norsk og engelsk, muntlig og skriftlig
Ved ansettelse må politiattest fremvises.
Vi tilbyr:
- Muligheten til å være med å utvikle et topp moderne klatresenter i Kristiansund
- Muligheten til å kombinere bedriftsledelse med fysisk aktivitet
- Muligheten til å forme din egen arbeidshverdag
- 100 % stilling
- Oppstart september / oktober 2021
- Lønn etter avtale
For mer informasjon om stillingen - se kontaktinfo denne på denne siden.